maandag 10 maart 2008

NKL Duitse Staatsloterij

Het tweede telefoontje alweer vandaag. Deze keer van de NKL Duitse Staatsloterij. Met het standaard verhaal van 96% winkans, dat ook vele malen op de sites van Kassa en Radar te lezen valt, probeerde ze mij ook over te halen om lid te worden. Hier had ik natuurlijk geen zin in. Vooral omdat zij mij niet konden vertellen hoe ze aan mijn gegevens kwamen. "Ik had waarschijnlijk wat gekocht via een postorderbedrijf", was hun uitleg.

Mijn aanpak om achter de verkoper van mijn gegevens te komen werkt niet echt. Ik zal wat anders moeten bedenken i.p.v. de call-center medewerker vragen naar de herkomst van mijn gegevens.

1 opmerking:

Unknown zei

hallo mijn naam is Natasja ik ben ook erin gesluist en ben nu het dupe van deze shit fraude hoe kan ik achter komen wie mij belde want het is zoo dat het nummer niet bereikbaar is of afgesloten is en ze via dominisering geld af halen van mijn rekening hoe kan ik dat stoppen heeft iemand meer advies en info over deze duitse loterij dank u mijn email is ray_nat32@hotmail.com dank u